.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش تیم‌های گشت نامحسوس در محورهای مازندران

مدیرکل راه و ترابری مازندران نصب انواع علائم و افزایش تیم‌های گشت نامحسوس را از دیگر برنامه‌های این اداره کل برای مدیریت ترافیک عنوان کرد.


به گزارش شمال نیوز، سید علی اسد در جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان مازندران به راهکارهای اجرایی این دستگاه در زمینه کاهش سوانح رانندگی در سطح محورهای ارتباطی مازندران پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: شناسایی و رفع نقاط پرحادثه، افزایش کنترل راهنمایی و رانندگی، استفاده و نصب دوربین‌های هوشمند، سازماندهی محل ترددعابرین پیاده و موتورسیکلت‌ها و نصب روشنایی از جمله اقدامات اجرایی این اداره کل در زمینه ارتقا و افزایش ایمنی محورهای استان است.
مدیرکل راه و ترابری مازندران در ادامه نصب انواع علائم و افزایش تیم‌های گشت نامحسوس را از دیگر برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.
معاون امورعمرانی استاندار مازندران نیز در این نشست مشارکت کارشناسانه و اتخاذ تصمیم و راهکارهای مناسب را گامی مثبت برای کاهش تصادفات دانست و افزود: با توجه به آمار موجود و اوضاع نگران‌کننده درباره سوانح رانندگی و تبعات مختلف اجتماعی، اقتصادی و ... آن در جامعه انتظار می‌رود تمام دستگاه‌های ذیربط به این مقوله توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی در این نشست به اهداف برنامه پنجم توسعه اشاره و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بتوانیم به اهداف برنامه پنجم توسعه که همان کاهش 10درصد تصادفات و سوانح رانندگی است، دست یابیم.
هاشمی در ادامه آموزش اقشار مختلف نسبت به قوانین، علائم و استفاده صحیح از وسایل نقلیه را مهم‌ترین عامل برای کاهش سوانح رانندگی دانست.
وی اطلاع رسانی، تبلیغات و فرهنگ‌سازی از طریق رسانه‌ها را نیز از دیگر برنامه‌های مهم در این زمینه برشمرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مرداد 1390
جناب اقای مهندس اسد دستور رسیدگی به وضعیت رنگ ترافیکی جاده ها بطور خاص سوادکوه که برخی نقاط مهم فاقد انست صادر فرمایند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.